Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego Ziemi Szczecińskiej na urządzenia z systemem Android. Umożliwia swobodny i bezpieczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dowolnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.
Aplikacja zapewnia dodatkowo zgodną z dyrektywą PSD2, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji wykonywanych poprzez tradycyjną bankowość internetową. Mobilna Autoryzacja w aplikacji Nasz Bank zastępuje hasła wysyłane na SMS.
Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.
Korzyści:
- Bezpieczeństwo: aplikacja zapewnia dostęp chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
- Wygoda: swobodny dostęp do konta oraz brak konieczności przepisywania haseł z wiadomości SMS.
- Kontrola: aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.
Co zyskujesz?
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- wykonywanie przelewów jednorazowych, zdefiniowanych, Split Payment oraz podatkowych,
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
- płatności BLIK,
- doładowania telefonów,
- obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, zakładanie i likwidowanie lokat,
- obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
- zarządzanie kartami płatniczymi (aktywacja, blokowanie, zastrzeganie, zmiana limitów),
- potwierdzanie transakcji kartowych z użyciem usługi 3D Secure,
- mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem,
- powiadomienia – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem,
- korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Aplikacja mobilna Nasz Bank – Przewodnik Użytkownika – Klient Firmowy