3D Secure to usługa polegająca na zabezpieczaniu transakcji internetowych dodatkowym hasłem. Nowy system posiada certyfikacje organizacji płatniczych VISA International oraz MasterCard International i umożliwia dokonywanie transakcji przez Internet o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa.

Od 31 października 2020r. klient może wybrać sposób autoryzacji transakcji kartowej w internecie. Podczas płatności internetowych z wykorzystaniem usługi 3D Secure obowiązkowe będzie tzw. silne uwierzytelnianie poprzez jedną z poniżej podanych metod:

  • potwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej SGB Mobile (dotyczy klienci indywidualni)
  • udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne (ustalone wcześniej w Banku) oraz podanie jednorazowego kodu SMS (otrzymanego na numer telefonu komórkowego powiązanego z kartą klienta)

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

  • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure,
  • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
    1. Numer karty
    2. Imię i Nazwisko
    3. Datę ważności
    4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
  • Sprawdź poprawność danych
  • Potwierdź hasłem 3D Secure

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie możesz dokonać płatności kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D Secure, skontaktuj się z palcówka banku. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Więcej informacji TUTAJ