3D Secure to usługa polegająca na zabezpieczaniu transakcji internetowych dodatkowym hasłem. Nowy system posiada certyfikacje organizacji płatniczych VISA International oraz MasterCard International i umożliwia dokonywanie transakcji przez Internet o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa.
Od 31 października 2020r. klient może wybrać sposób autoryzacji transakcji kartowej w internecie. Podczas płatności internetowych z wykorzystaniem usługi 3D Secure obowiązkowe będzie tzw. silne uwierzytelnianie poprzez jedną z poniżej podanych metod:
- potwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej SGB Mobile (dotyczy klienci indywidualni)
- udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne (ustalone wcześniej w Banku) oraz podanie jednorazowego kodu SMS (otrzymanego na numer telefonu komórkowego powiązanego z kartą klienta)
Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?
- Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure,
- Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
- Numer karty
- Imię i Nazwisko
- Datę ważności
- Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
- Sprawdź poprawność danych
- Potwierdź hasłem 3D Secure
Jak odblokować usługę 3D Secure?
Jeśli nie możesz dokonać płatności kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D Secure, skontaktuj się z palcówka banku. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Więcej informacji TUTAJ