Internet Banking jest jednym ze sposobów obsługi rachunku bankowego. Dzięki niej Klient nie musi iść do Banku w celu wykonania podstawowych operacji, takich jak realizacja przelewu czy złożenie zlecenia stałego. Może z własnego domu, przy pomocy komputera z dostępem do Internetu, wykonać prawie wszystkie operacje dotychczas wykonywane przez pracownika Banku, a zlecane przez Klienta. System pracuje 24 godziny na dobę. Dzięki zastosowaniu Internetu nie ma znaczenia, z jakiego miejsca na świecie operacja na rachunku będzie wykonana.
Internet Banking umożliwia:
- sprawdzenie stanu rachunku,
- wykonanie przelewów,
- wydruk potwierdzenia wykonania operacji,
- tworzenie listy przelewów zdefiniowanych,
- zakładanie lokat,
- składanie zleceń okresowych,
- śledzenie historii operacji,
- złożenie deklaracji PIT-WZ,
- złożenie wniosków o świadczenie „500+” oraz „300+”.
Internet Banking dla klienta indywidualnego – instrukcja użytkownika