BLIK to polski system płatności mobilnych, które umożliwia :

  • nowoczesne, wygodne i szybkie płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;
  • bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych;
  • wygodę przy wypłacie gotówki z bankomatów;
  • brak ryzyka utraty karty bądź  kradzieży danych;
  • wygodę przy transakcjach internetowych;
  • brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.

Płacenie BLIK sprowadza się do tego, że użytkownik smartfona połączonego z Internetem generuje za pośrednictwem swojej bankowości internetowej specjalny kod. Następnie wprowadza go np. do bankomatu BLIK, terminala w sklepie lub w polu płatności BLIK na stronie internetowej, a na samym końcu wykonuje akceptację danej transakcji w aplikacji mobilnej. Wygenerowany kod BLIK jest ważny przez ograniczony czas, maksymalnie dwie minuty.

Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank” kliknij w:

Ustawienia-> BLIK włącz płatność BLIK i wybierz ZAPISZ  

Podaj e-PIN ZATWIERDŹ. Wyloguj się z aplikacji.

Po ponownym zalogowaniu możesz korzystać w pełni z BLIKa.

Jeżeli w Twojej aplikacji „Nasz Bank” w ustawieniach nie ma ikonki BLIK, zaktualizuj aplikację w „Sklepie Play”.

Jak zainstalować aplikację “Nasz Bank” czytaj TUTAJ

Regulamin dostępny do pobrania TUTAJ