BLIK to polski system płatności mobilnych, które umożliwia :
- nowoczesne, wygodne i szybkie płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej;
- bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych;
- wygodę przy wypłacie gotówki z bankomatów;
- brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych;
- wygodę przy transakcjach internetowych;
- brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.
Płacenie BLIK sprowadza się do tego, że użytkownik smartfona połączonego z Internetem generuje za pośrednictwem swojej bankowości internetowej specjalny kod. Następnie wprowadza go np. do bankomatu BLIK, terminala w sklepie lub w polu płatności BLIK na stronie internetowej, a na samym końcu wykonuje akceptację danej transakcji w aplikacji mobilnej. Wygenerowany kod BLIK jest ważny przez ograniczony czas, maksymalnie dwie minuty.
Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank” kliknij w:
Ustawienia-> BLIK włącz płatność BLIK i wybierz ZAPISZ
Podaj e-PIN i ZATWIERDŹ. Wyloguj się z aplikacji.
Po ponownym zalogowaniu możesz korzystać w pełni z BLIKa.
Jeżeli w Twojej aplikacji „Nasz Bank” w ustawieniach nie ma ikonki BLIK, zaktualizuj aplikację w „Sklepie Play”.
Jak zainstalować aplikację “Nasz Bank” czytaj TUTAJ