18 marca 2024

Od 18 marca  transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.

Co to dla Klienta oznacza?

Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem karty.

W wyniku naszej analizy płatność kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.

Co w takiej sytuacji?

  1. Klient otrzyma od nas wiadomość SMS:

 

Jeśli zablokujemy kartę, Klient otrzyma dodatkowo wiadomość:

 

  1. W treści wiadomości poprosimy Klienta o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
  2. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
  3. Dalsze płatności kartą będą możliwe.

Kliencie pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą pomocy
i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 888 888(bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).