14 grudnia 2022

Szanowni Państwo

Aplikacje mobilne stały się głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem i korzystania z jego usług. Telefon mamy zawsze pod ręką i coraz więcej spraw załatwiamy, korzystając z zainstalowanych w nim aplikacji. Wygoda użytkowania jest dziś priorytetem.

Od dzisiaj oferujemy naszym Klientom Aplikację Nasz Bank, która obsługuje klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych.

Aplikacja Nasz Bank 2.0 to:

  • prosty i intuicyjny interfejs, nowoczesny wygląd,
  • większa ergonomia przycisków oraz ekranów informacyjnych,
  • szybszy i łatwiejszy dostęp do podstawowych funkcjonalności,
  • wybór między ciemnym i jasnym motywem,
  • możliwość wyboru preferowanego języka obsługi (polski, angielski lub ukraiński).

W aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci Banków Spółdzielczych znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania.

Do pobrania:

Aplikacja mobilna Nasz Bank – Przewodnik Użytkownika – Klient Indywidualny

Aplikacja mobilna Nasz Bank – Przewodnik Użytkownika – Klient Firmowy

Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank