Szanowni Państwo
Aplikacje mobilne stały się głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem i korzystania z jego usług. Telefon mamy zawsze pod ręką i coraz więcej spraw załatwiamy, korzystając z zainstalowanych w nim aplikacji. Wygoda użytkowania jest dziś priorytetem.
Od dzisiaj oferujemy naszym Klientom Aplikację Nasz Bank, która obsługuje klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych.
Aplikacja Nasz Bank 2.0 to:
- prosty i intuicyjny interfejs, nowoczesny wygląd,
- większa ergonomia przycisków oraz ekranów informacyjnych,
- szybszy i łatwiejszy dostęp do podstawowych funkcjonalności,
- wybór między ciemnym i jasnym motywem,
- możliwość wyboru preferowanego języka obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
W aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci Banków Spółdzielczych znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania.
Do pobrania:
Aplikacja mobilna Nasz Bank – Przewodnik Użytkownika – Klient Indywidualny
Aplikacja mobilna Nasz Bank – Przewodnik Użytkownika – Klient Firmowy