Od 18 marca transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.
Co to dla Klienta oznacza?
Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem karty.
W wyniku naszej analizy płatność kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.
Co w takiej sytuacji?
- Klient otrzyma od nas wiadomość SMS:
Jeśli zablokujemy kartę, Klient otrzyma dodatkowo wiadomość:
- W treści wiadomości poprosimy Klienta o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.
- Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.
- Dalsze płatności kartą będą możliwe.
Kliencie pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą pomocy
i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
- 800 888 888(bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).