Usługa Help Desk Banku Spółdzielczego Ziemi Szczecińskiej jest dostępna dla Klientów
codziennie w godzinach 08:00 – 22:00
pod numerem telefonu:
22 112 26 50
Dzięki profesjonalnej obsłudze klienta, którą zapewnia Help Desk, uzyskają Państwo profesjonalną pomoc i wsparcie w zakresie:
**w przypadku blokad administracyjnych (bankowych), fraudowych oraz geolokalizacji, odblokowanie dostępu nie jest możliwe na infolinii. Klient w celu dokonania odblokowania Bankowości Internetowej powinien kontaktować się bezpośrednio z placówką swojego banku.
W przypadku oczekiwania na połączenie powyżej 3 minut Klient może wybrać usługę callback – pracownik Help Desku skontaktuje się na numer telefonu, z którego wykonane zostało połączenie,
Bezpieczeństwo podczas kontaktu z pracownikiem Help Desk zapewnia wieloetapowa weryfikacja danych osobowych Klienta.
W przypadku planowanych prac serwisowych, jak również w sytuacji wystąpienia awarii numeru 22 112 26 50 do obsługi procesów krytycznych tj. blokowanie dostępu do Bankowości internetowi i mobilnej, uruchomiony zostanie numer awaryjny 668 360 300.