1 czerwca 2025

Usługa Help Desk Banku Spółdzielczego Ziemi Szczecińskiej jest dostępna dla Klientów

codziennie w godzinach 08:00 – 22:00

pod numerem telefonu:

22 112 26 50

Dzięki profesjonalnej obsłudze klienta, którą zapewnia Help Desk, uzyskają Państwo profesjonalną pomoc i wsparcie w zakresie:
  • Blokowanie wszystkich kanałów dostępu (Bankowość internetowa i Aplikacje mobilne)
  • Odblokowanie dostępu do Bankowości internetowej*
  • Odblokowanie dostępu do bankowości mobilnej
  • Zainicjowanie procesu zmiany hasła do Bankowości internetowej
  • Zainicjowanie procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do Bankowości internetowej
  • Instruktaż parowania / rozparowania aplikacji mobilnej
  • Asysta oraz instruktaż w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej

**w przypadku blokad administracyjnych (bankowych), fraudowych oraz geolokalizacji, odblokowanie dostępu nie jest możliwe na infolinii. Klient w celu dokonania odblokowania Bankowości Internetowej powinien kontaktować się bezpośrednio z placówką swojego banku.

W przypadku oczekiwania na połączenie powyżej 3 minut Klient może wybrać usługę callback – pracownik Help Desku skontaktuje się na numer telefonu, z którego wykonane zostało połączenie,

Bezpieczeństwo podczas kontaktu z pracownikiem Help Desk zapewnia wieloetapowa weryfikacja danych osobowych Klienta,

W przypadku planowanych prac serwisowych, jak również w sytuacji wystąpienia awarii numeru  22 112 26 50 do obsługi procesów krytycznych tj. blokowanie dostępu do Bankowości internetowi i mobilnej, uruchomiony zostanie numer awaryjny 668 360 300.