Usługa Help Desk Banku Spółdzielczego Ziemi Szczecińskiej jest dostępna dla Klientów
codziennie w godzinach 08:00 – 22:00
pod numerem telefonu:
22 112 26 50
- Blokowanie wszystkich kanałów dostępu (Bankowość internetowa i Aplikacje mobilne)
- Odblokowanie dostępu do Bankowości internetowej*
-
Odblokowanie dostępu do bankowości mobilnej
- Zainicjowanie procesu zmiany hasła do Bankowości internetowej
- Zainicjowanie procesu zmiany kodu uwierzytelnienia do Bankowości internetowej
-
Instruktaż parowania / rozparowania aplikacji mobilnej
- Asysta oraz instruktaż w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej
**w przypadku blokad administracyjnych (bankowych), fraudowych oraz geolokalizacji, odblokowanie dostępu nie jest możliwe na infolinii. Klient w celu dokonania odblokowania Bankowości Internetowej powinien kontaktować się bezpośrednio z placówką swojego banku.
W przypadku oczekiwania na połączenie powyżej 3 minut Klient może wybrać usługę callback – pracownik Help Desku skontaktuje się na numer telefonu, z którego wykonane zostało połączenie,
Bezpieczeństwo podczas kontaktu z pracownikiem Help Desk zapewnia wieloetapowa weryfikacja danych osobowych Klienta,